vickans-blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria - 30 juli 2012 22:29

Hej bloggen. Jag sitter just nu i husvagnen i göteborg/varberg. Vi ska vara här i en vecka det ska bli såå skönt. Pappa och jag var nere vid stranden idag och skulle bda i HaVeT kul. Men så blev det inte för det första var det jättelång grund och om man skulle doppa sig där skulle man se ut som hulken sen. Det var massor av alger på botten och sjögräs. Men ha det bra ses imorgon.
//Victoria

Av Victoria - 29 juli 2012 15:23

Nu ska jag väl sitta och skriva eyt till inlägg om hur fruktansvärt tråkigt det är att sitta i en bil. Jag har suttit här i 3 och en halv timme nu trååååkigt. Jag har läst ut två tidningar så jag har inte nått har läsa. Men istället för att sitta här och klaga så kan jag ju passa på att tacka Alexandra ( tror jag du hette :) ) för kommentaren det var ett bra tips och visst ska jag lägga ut fler bilder. Ni får gärna kommentera hur mycket ni vill men nu ska jag nog logga in på kamrat hadet bra. Hej då.
//Victoria

Av Victoria - 29 juli 2012 15:22

Nu ska jag väl sitta och skriva eyt till inlägg om hur fruktansvärt tråkigt det är att sitta i en bil. Jag har suttit här i 3 och en halv timme nu trååååkigt. Jag har läst ut två tidningar så jag har inte nått har läsa. Men istället för att sitta här och klaga så kan jag ju passa på att tacka Alexandra ( tror jag du hette :) ) för kommentaren det var ett bra tips och visst ska jag lägga ut fler bilder. Ni får gärna kommentera hur mycket ni vill men nu ska jag nog logga in på kamrat hadet bra. Hej då.
//Victoria

Av Victoria - 29 juli 2012 12:31

Hej nu är jag på väg till någon camping jag vet inte vart mendet ska bli kul. Jag tror det blir till typ Liseberg eller till skara. Men det betyder också att jag inte kan rida imorgon men det kan jag ta. Eftersom att jag sitter i bilen och bloggar så tänkte jag attni kunde få "lite" mer bilder av bildbomben. Hoppas att det inte gör nått om jag redan har lagt ut nån av bilderna innan. Jag kommer inte ihåg vilka jag redan har lagt ut. Hej då.
//Victoria

Av Victoria - 26 juli 2012 22:13

Jag vet inte varför men jag har verkligen blivit usel på att blogga. Jag har bara inte orkat. Och så har jag inte haft tid , men från och men NU så ska jag försöka blogga VARJE dag. Nu ska jag berätta om min vecka. I tisdags kom min kompis till mig och sov över det var väl kul. Vi spelade kort tills klockan 01:00. Och på Onsdagen badade vi sen åkte hon hem. Idag (Torsdag) så har jag inte gjort så mycket har suttit vid skype, badat (det var 21 grader skönt) och så har jag varit i verkstaden och hjälp pappa lite med folkracebilarna. O nu sitter jag här och försöker få till ett långt och bra inlägg för att gottgöra er. Jag kan ju passa på att berätta att förhoppningsvist så kommer fortsättningen av bildbomben. Jag har ju bara lagt ut 5 av MINST 30 möjliga.  Jag har en fråga vill ni att jag lägger ut alla på en gång eller ska jag ta några åt gången ( cirka 5-10 stycken isåfall)? Ni får väldigt gärna kommentera jag blir jätteglad när jag får kommentarer. Lika glad blir jag också när jag räknar att det bara är 5 dagar kvar tills min ridning börjar. Gud vad jag har saknat stallet, hästarna, kompisarna och att bara hänga där. Men det värsta var att mamma sa att vi kanske inte är hemma då. Hon sa att vi kankse ska åka någon stans. (jag tror dom har planerat något) Men iallafall nu ska jag kika in på kamrat och sen sova för jag har inte sovit på 100 år känns det som. Hej då!

//Victoria

Av Victoria - 23 juli 2012 19:27

Förlåt för att jag inte bloggade igårkväll jag var så himmla trött. Men nu hade jag tänkt att blogga LITE. Mitt sommarlov har varit långt ifrån avslappande. För började det med att jag var i vimmerby i 10 dagar sen kom jag hem i en dag sen var jag på folkrace i Motala en vecka och idag var jag på kalas hos min kusin och imorgon ska vi fira lillebror. Och nu på lördag ska vi på folkrace i askersund sen börjar min ridning på måndag. Men nu ska jag ner och äta hej då.

//Victoria

Av Victoria - 22 juli 2012 13:59

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge :( jag har inte haft tid och jag har inte orkat heller jag lovar att blogga ett längre inlägg sen och skriva om min vecka. Men för att "gottgöra" er så får ni någa bilder :)

Av Victoria - 19 juli 2012 11:45

hejsan bloggen. Förlåt om det blev ett litet slarvigt inlägg igår jag hann inte riktigt blogga klart. För det blev ju mat...

Så nu kan man säga att det kommer en liten fortsättning på förra inlägget + ett nytt. I Tisdags var Tilli med mig på folkracen det var jätte kul. Vi satt i backen och åt  godis och tittade på folkracen. Både hon och jag tyckte att det var roligt. Sen när vi kom hem så skulle hon sova över hos mig men det blev inte av. Men hon ska förmodlligen följa med nån mer gång under veckan hoppas jag. '


(Det var allt nu kommer dagens inlägg)


Idag ska jag på folkrace igen som ni kanske redan har listat ut. Jag tycker faktiskt själv att mina inlägg börjar handla VÄLDIGT mycket om folkrace men förhoppningsvist kommer någ snart denna hästblogg börja handla om hästar igen. Och jag kom på en till sak nyss. Jag satt och pratade med min kompis Vilma på skype. Då kom jag att tänka på att jag är väldigt dålig på att komma på roliga, ovanliga,konstiga rubriker. I alla mina inlägg (iallafall dom flesta) så står det Hej, Hejsan, Tja, Tjenare eller nått liknande. Tycker ni också att jag borde komma på nått nytt? Kan inte ni hjälpa mig? Ni kan kommentera och ge förslag elller vad som hels bara ni hjälper mig. Ni får gärna kommnetera om annat också exempel vad ni tycker om bloggen och vad jag kanske kan ändra på osv. Säg vad ni tycker släng iväg en rad eller två :) Men nu ska jag nog ner och äta snart men jag gör ett nytt inlägg snart eller senare idag. Jag och sett en rolig sak som jag kommer lägga ut på min blogg. Jag fick syn på den på ungatävlingsryttare.blogg.se ni får gärana gå in på den bloggen och läsa den är superbra. Men hej då ses senare!

//Victoria

Presentation


Hej jag är en glad och snäll tjej på 12 år. Jag älskar att rida och va med med min bästis tilli och jag hatar spindlar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja
 Sådär
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

gästbok

           

 


Ovido - Quiz & Flashcards