vickans-blogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria - 29 augusti 2012 21:01

Hej bloggen! Idag har jag hängt med en kompis nästan hela dan. Vi hade as kul. Vi badade hade vatten krig hela tiden. Tummen upp för det. Men nu sa jag in i duschen ses imorgon.
//Victoria

Av Victoria - 27 augusti 2012 21:13

Hejsan. Idag har jag varit i stllet. Jag fick rida på en häst som hetet polka hon är jättesnäll. Men hon är ju "lite" pigg av sig. Så det går ju undan när man rider. Jag skriver mer imorgon här kommer lite bilder på Polka!
//Victoria

Av Victoria - 26 augusti 2012 20:45

Hej bloggen nu ligger jag i min soffa. Jag har nyss sätt klart på den nya twilight filmen jag köpte idag (eclipse). Jag är helt såld på twilight. När jag såg den första var jag bara tvungen att se alla andra. Idag tog min syrra med mig till ikano huset och då passa jag på att köpa en film. Men jag kan uppdatera mer imprgon efter skolan eller efter ridningen. Ha de bra!
//Victotia

Av Victoria - 24 augusti 2012 08:01

Tja nu sitter jag här med min klass i marieberg. Vi bara 6 st min klass haha. Nu börjar min första tyska lektion så vi ses ikväll hej då.
//Victoria

Av Victoria - 22 augusti 2012 18:52

Fy fy fy längatar verkligen till helgen. Men så illa är det inte nu vi är ju läxfria första veckan. Men nästa vecka blir det som vanligt läxor läxor och mer läxor. Men på fredag blire det väl lite kul kul då ska vi till marieberg. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... vad vill ni att jag ska skriva om här förytom hästar? Ni får hjälpa mig komentera och säg vad DU tycker. Vi ses imorgon!

//Victoria  

Av Victoria - 21 augusti 2012 08:10

Tja bloggen nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Vi ska ha SO, bild, engelska....sen kommer jag inte ihåg mer haha. Joo jag tror vi ska ha matte också. Men engelskan gillar jag inte. Jag har aldrig gillat enelska. Men iallafall det är väl ett måste. Ha det bra!
//Victoria

Av Victoria - 20 augusti 2012 20:23

Hejsan igen nu har jag varit och ridit. Jag red på obelix igen men det här var sista gången för nästa gång byter vi häst. Vi hade hoppning idag och obbe var jätteduktig. Han är blind på ena ögat och tycker hoppning är läskigt men han hoppa ändå och var superdiktig. Heja obbe:). Men till nästa gång önskade jag Bamse men jag tror inte jag får honom för han blev halt på ena frambenet. I slutet på en lektion började han halta så dom fick inte rida honom mer. Jag hoppas att han blir bättre så jag får rida på honom snart. Nu kommer lite blider på obbe. Ha det bra!
//Victoria

Av Victoria - 20 augusti 2012 13:50

Hejsan sitter i bussen påväg hem nu. Usch jag vill ha mer sommarlov. Vi har inte gjort något idag typ. Jag kan blogga mer ikväll efter ridningen ha det bra!
//Victoria

Presentation


Hej jag är en glad och snäll tjej på 12 år. Jag älskar att rida och va med med min bästis tilli och jag hatar spindlar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar ni min blogg?
 Ja
 Sådär
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

gästbok

gästbok

           

 


Ovido - Quiz & Flashcards